Gradbeništvo

Gospodarsko inženirstvo

Prometno inženirstvo

Arhitektura

Preskoči na vsebino
Gradbeništvo G Gospodarsko inženirstvo GI Prometno inženirstvo PI Arhitektura A

Napovednik

Zagovor diplomskega dela »Povečanje zmogljivosti na železniški povezavi Pragersko – Ormož – Hodoš«

Spoštovani,

Vabimo vas na zagovor diplomskega dela Timoteja Modrića z naslovom: »Povečanje zmogljivosti na železniški povezavi Pragersko – Ormož – Hodoš«.

Zagovor bo potekal v četrtek, 24. oktobra 2024, ob 09:30 v sejni sobi J1-420 na Smetanovi ulici 17.

Veselimo se vaše prisotnosti.

Vabljeni!

 

»Železniška infrastruktura je ključnega pomena za gospodarski razvoj države, saj omogoča učinkoviti pretok blaga in ljudi. Vlak ima možnost prevažanja velikih količin tovora na dolge razdalje, kar pripomore k okoljski trajnosti, ker je v primerjavi z drugimi oblikami prevoza železniški promet okolju prijaznejši. V diplomskem delu je analizirana železniška povezava Pragersko – Ormož – Hodoš, ki je del Sredozemskega koridorja RFC 6 in je bila v sklopu nadgradnje železniškega sistema posodobljena. Kljub nadgradnji te povezave so dolžine postajnih tirov ponekod prekratke za križanje vlakov dolžine 740 metrov, kakor tudi omejitve pri zavarovanju proge, kar vpliva na daljše potovalne čase in zmanjšano zmogljivost. Diplomsko delo se osredotoča na železniško infrastrukturo in vpliv vodenja prometa na povečanje zmogljivosti in potovalnih časov na obravnavani železniški povezavi.«

»Railway infrastructure is crucial for the economic development of the country, as it allows the efficient flow of goods and people. Train has the ability to carry large quantities of freight over long distances, which contributes to environmental sustainability, as is rail transport more environmentally friendly compared to other forms of transport. The diploma thesis analyses the railway connection Pragersko – Ormož – Hodoš, which is part of the Mediterranean corridor RFC 6 and has been modernized as part of the upgrade of the railway system. Despite the upgrade of this link, the track lengths in some places are too short for 740 metre trains to cross, as well as restrictions on securing the line, resulting in longer travel times and reduced capacity. The thesis focuses on railway infrastructure and the impact of traffic management on increasing capacity and travel times on the rail link in question.«

Skip to content