Gradbeništvo

Gospodarsko inženirstvo

Prometno inženirstvo

Arhitektura

Preskoči na vsebino
Gradbeništvo G Gospodarsko inženirstvo GI Prometno inženirstvo PI Arhitektura A

Napovednik

Zagovor magistrskega dela: »Analiza vedenja pešcev v interakciji z avtonomnimi vozili«

Spoštovani,

Vabimo vas na zagovor magistrskega dela Aleksija Rainerja z naslovom: »Analiza vedenja pešcev v interakciji z avtonomnimi vozili«.

Zagovor bo potekal v četrtek, 10. oktobra 2024, ob 09:45 v sejni sobi J1-420 na Smetanovi ulici 17.

Veselimo se vaše prisotnosti.

Vabljeni!

 

 

»V magistrskem delu smo proučevali interakcije med pešci in avtonomnimi vozili (AV) ter stališča javnosti do sprejemanja avtonomnih vozil. S pomočjo spletne ankete smo analizirali mnenja 108 udeležencev glede varnosti, zanesljivosti in sprejemljivosti AV. Rezultati so pokazali previdnost in zadržanost pri sprejemanju te tehnologije, zlasti glede varnosti ranljivih udeležencev v prometu. Poleg ankete smo izvedli tudi eksperiment sledenja pogledu, kjer smo primerjali odzive pešcev pri prečkanju prehoda pred avtonomnim in navadnim vozilom (NV). Ugotovili smo, da pešci potrebujejo več časa za odločitev o prečkanju prehoda pred avtonomnim vozilom kot pred navadnim vozilom, kar kaže na povečano previdnost in negotovost. Te ugotovitve kažejo na potrebo po izboljšanju varnostnih sistemov in komunikacije med avtonomnimi vozili in pešci.«

 

»In this master’s thesis, we examined the interactions between pedestrians and autonomous vehicles (AV), as well as public attitudes towards the adoption of autonomous vehicles. Using an online survey, we analyzed the opinions of 108 participants regarding the safety, reliability, and acceptance of AVs. The results showed caution and hesitation in the acceptance of this technology, especially concerning the safety of vulnerable road users. Additionally, we conducted an eye-tracking experiment to compare pedestrian responses when crossing in front of an AV and a regular vehicle (NV). We found that pedestrians take more time to decide to cross in front of an AV compared to an NV, indicating increased caution and uncertainty. These findings highlight the need to improve safety systems and communication with pedestrians.«

Skip to content