V magistrskem delu sem na podlagi pregleda literature mednarodnih standardov, priročnikov in raziskav razvil model za ocenjevanje kakovosti javnega prevoza. Model predlaga nov koncept kvalitete storitev: kvalitetna storitev javnega prevoza je storitev, ki ponuja čim višjo občuteno hitrost potovanja za čim več potencialnih uporabnikov s čim manj resursi. Predlaga tudi nov konceptualni okvir: elementi kakovosti so horizontalno klasificirani na fizične/objektivne in psihične/subjektivne; vertikalno pa so klasificirani na elemente postaje, linije in omrežja. Model je namenjen primerjavi omrežij javnega prevoza, vrednotenju sprememb omrežja in za izvajanje monitoringa kvalitete storitev.
MODEL ZA SISTEMATIČNO OCENJEVANJE KAKOVOSTI STORITEV JAVNEGA PREVOZA
avtor/ji:
Klemen Košič
mentor/ji:
Lep Marjan, univ. dipl. inž. grad.
somentor/ji:
Erveš Rija, prof. mat. in fiz.
leto:
2021