Gradbeništvo

Gospodarsko inženirstvo

Prometno inženirstvo

Arhitektura

Preskoči na vsebino
Gradbeništvo G Gospodarsko inženirstvo GI Prometno inženirstvo PI Arhitektura A

Publikacije

VREDNOTENJE ŠKODE NA OSEBNEM VOZILU PO PROMETNI NESREČI

avtor/ji:
Melisa Kosi
mentor/ji:
Laković Stanko, univ. dipl. inž. str.
leto:
2023

Diplomsko delo obravnava tematiko vrednotenja poškodb na osebnem vozilu po prometni nezgodi. Ker se zavarovalnice dandanes pogosto srečujejo z lažnimi škodnimi prijavami poškodb, se bomo osredotočili na samo delo cenilca in goljufije v zavarovalnici glede poškodb na vozilu. Najpomembnejše delo cenilca je, da ugotovi, ali so prijavljene poškodbe resnične ali gre za poskus goljufije. Zato smo se odločili, da bomo naredili dva preizkusa na tematiko širjenja rje oziroma korozije. Zadali smo si cilj, da bi s tem lahko pripomogli k ugotovitvi resničnih dogodkov. Ker je v našem preizkusu bil namen, kako hitro se širi korozija, smo dodali v diplomsko nalogo tudi nekaj splošne teorije o koroziji. Preizkus je pokazal, da se rja oziroma korozija komajda vidno začne že po 16 dneh od poškodbe na nekaterih vzorcih (odvisno od poškodbe in od materiala) in se potem dokaj hitro začne širiti, če se ne ukrepa s protikorozijsko zaščito. Predvidevamo, da bo naš preizkus lahko pomagal cenilcu k hitrejši ugotovitvi starosti poškodbe.

Fotografija diplomsko delo, ki obravnava tematiko vrednotenja poškodb na osebnem vozilu po prometni nezgodi. Ker se zavarovalnice dandanes pogosto srečujejo z lažnimi škodnimi prijavami poškodb, se bomo osredotočili na samo delo cenilca in goljufije v zavarovalnici glede poškodb na vozilu. Najpomembnejše delo cenilca je, da ugotovi, ali so prijavljene poškodbe resnične ali gre za poskus goljufije. Zato smo se odločili, da bomo naredili dva preizkusa na tematiko širjenja rje oziroma korozije. Zadali smo si cilj, da bi s tem lahko pripomogli k ugotovitvi resničnih dogodkov. Ker je v našem preizkusu bil namen, kako hitro se širi korozija, smo dodali v diplomsko nalogo tudi nekaj splošne teorije o koroziji. Preizkus je pokazal, da se rja oziroma korozija komajda vidno začne že po 16 dneh od poškodbe na nekaterih vzorcih (odvisno od poškodbe in od materiala) in se potem dokaj hitro začne širiti, če se ne ukrepa s protikorozijsko zaščito. Predvidevamo, da bo naš preizkus lahko pomagal cenilcu k hitrejši ugotovitvi starosti poškodbe.

Skip to content