Gradbeništvo
Gospodarsko inženirstvo
Prometno inženirstvo
Arhitektura
Katedra izvaja aktivnosti na področju prometa in logistike. Pedagoška dejavnost se izvaja v okviru naslednjih predmetnih področij: organiziranje prometa, poslovna logistika in tehnologija prometa.
Zraven omenjenih predmetnih skupin, aktivnosti katedre segajo na področje:
Sodelavci katedre sodelujejo pri izvajanju podiplomskega študijskega programa gradbeništvo izbirna skupina Prometnice in tehnologija prometa ter pri vodenju in izvajanju podiplomskega študijskega programa promet, izbirni skupini Cestni promet in železniški promet.
Pokriva tri predmetna področja na UNI in VS programu Promet na UM FG:
Sodelovanje z drugimi univerzami:
Sodelovanje z drugimi organizacijami
Znanstveno raziskovalna dejavnost sodelavcev KaTOP pokriva naslednja znanstvena področja:
po šifrantu raziskovalnih področij in podpodročij (MŠZŠ)
2. Tehnične vede; 2.19 Promet
2.19.1 Prometna tehnika in tehnologija
2.19.2 Podjetniška logistika
2.19.3 Prometni sistemi
Katedra za tehnologijo in organizacijo prometa raziskuje na področju analiziranja procesov upravljanja prometa v urbanih okoljih s težnjo po razvoju čim ustrezneje zasnovanega in izgrajenega prometno informacijskega sistema, za zagotavljanje takojšne dostopnosti mnogoplastnih podatkov o prometu in prometnem okolju in prometno relevantnih informacij.
Del raziskav uporabe in razvoja računalniško podprtih orodij in tehnologij je osredotočenih na proučevanje problemov racionalizacije in optimizacije tehnoloških in organizacijskih postopkov na področju poslovne logistike.
V okviru raziskovalnih projektov EU člani katedre sodelujejo pri identifikaciji postopkov, ovir in orodij za izboljšanje projektnega odločanja in zagotavljanje mobilnosti v Evropski uniji.
QUEST – Orodje upravljanja kakovosti za energetsko učinkovito in trajnostno mobilnost
Program Inteligentna energija Evrope.
CRP – Razvoj slovenskih potencialov na področju raziskav v prometu – Trans SLO PLUS.
V2-0552 Razvoj slovenskih potencialov na področju raziskav v prometu.
CRP – Možnosti implementacije ukrepov prometne politike glede na gospodarsko strukturo in značilnosti blagovnih tokov.
Further Implementation and Improvement of Cycling Audits in EU Cities and Regions (BYPAD Platform).
Mobility Management for housing areas – from car-dependency to free choice (ADD HOME).
Promoting Innovative Intermodal Freight Transport (PROMIT).
Users Reaction and Efficient Differentiation of Charges and Tolls (DIFFERENT).
Public Transport Systems Accessibility for People with Disabilities in Europe (PTacces).
General Preventive Teaching MODULE CLOSE-TO The Implementation of a Successfully Tested Methodological Approach in the European Driving Education System (MODULE CLOSE-TO).
Developing and disseminating excellent mobility management measures for young people (CONNECT).
Co-modality – towards optimised integrated chains in freight transport logistics (COMODA).
INTERREG III – COordinated REgional LOGistics (CORELOG).
INTERREG III – Alpine Mobility Check (ALPCHECK).
MEDNARODNI PROJEKT – Development, diffusion and application of professional innovative Training tools in Logistics and Transport trough territorial Agencies in order to improve intermodal transport, based on European best practices (TRALOTRA).
MEDNARODNI PROJEKT – Recognition and Rewarding for Ecodriving schemes and energy aware Vehicle procurement and maintenance (RECODRIVE).
Pod vodstvom Centra za tehnologijo in organizacijo prometa je v zadnjem obdobju bilo izvedenih več presoj kakovosti v skladu s certificirano metodo QUEST – Quality management tool for Urban Energy efficient Sustainable Transport.
Center za ekonomijo transporta je bil ustanovljen v letu 2000 in deluje pod okriljem Fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo, Univerze v Mariboru v okviru Inštituta za prometne vede.
Dejavnosti centra so usmerjene v izvajanje mednarodnih in nacionalnih znanstveno-raziskovalnih projektov na področju prometa. Poudarek je predvsem na iskanju aplikativnih rešitev za podjetja in pripravi strokovnih podlag za nosilce odločanja na državni ravni. Od ustanovitve naprej je bil Center za ekonomijo transporta udeležen v več kot 30-tih EU projektih, ki so bili sofinancirani v okviru 5., 6. in 7. Okvirnega programa, Obzorja 2020, Obzorja Evropa, Interreg shem in programa Inteligentna Energija Evrope. Projektna skupina Centra za ekonomijo transporta je sestavljena iz petih rednih in številnih zunanjih sodelavcev s specialnimi znanji iz področja prometa.